Photobucket
ShoutMix chat widget
__________PERHATIAN..!! SETIAP ARTIKEL YANG DI POSKAN,LAYAK DI KOMEN OLEH SESIAPA SAHAJA, PETUKARAN IDEA JUGA DITERIMA DIDALAM RUANG KOMEN INI UNTUK KOMEN SESEBUAH ARTIKEL CLICK PADA "LINK TO THIS POST" ,DI BAHAGIAN BAWAH ARTIKEL__________

Saturday, July 23

K.POP atau KOREAN POP

K.POP



Apa yang menarik dengan Hiburan..? Pada zaman ini ,hiburan adalah satu trend yang menjadi ikutan ramai golongan dunia.Hiburan juga penting bagi sesetengah pihak untuk menghiburkan seseorang itu..
Pelbagai jenis hiburan yang telah direka supaya mempunyai,peminatnya yang tersendiri,Lain pula denganHiburan iaitu Korean Pop,yang mempunyai identiti yang tersendiri..

Demam K-Pop kembali melanda di seluruh Malaysia.Bukan sahaja dari segi nyanyian dari Korea ini, tetapi drama-drama nya juga sangat di minati oleh masyarakat kita terutama nya kaum-kaum wanita lah kan..hehehe..:-). Ingatkah korang dengan cerita Autumn In My Heart? Saya pasti ramai yang menitiskan air mata dan menjiwai drama tersebut.hehe..jiwang betol….:-P…sekarang telah banyak band-band k-pop muncul di dunia seni Korea dan memberikan lagu-lagu yang hebat.So, mari kita lihat band-band yang popular dari Korea ini….



0 0 Orang Berkata Dah..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih

Orang Yang Aku Support

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More