Photobucket
ShoutMix chat widget
__________PERHATIAN..!! SETIAP ARTIKEL YANG DI POSKAN,LAYAK DI KOMEN OLEH SESIAPA SAHAJA, PETUKARAN IDEA JUGA DITERIMA DIDALAM RUANG KOMEN INI UNTUK KOMEN SESEBUAH ARTIKEL CLICK PADA "LINK TO THIS POST" ,DI BAHAGIAN BAWAH ARTIKEL__________

Thursday, June 30

Semua Bangsa Melayu Tak Betol..??


Assalamualaikum dan slmt sejahtera..semua kepada pembaca blog sekalian alam blogger..!!
Apa Yang nak dipersoalkan Ialah BANGSA MELAYU..
Sesetengah blogger di Malaysia ni ada yang sombong,dan ada yang riak..ada yang pemalu dan ada yang berani giler serta yang kecut...Apa yang nak dicerita kan oley aku hari ni, tentang follower!!..(Bangsa Melayu)

Ada blogger ni yang gila-gila nak kan Follower!! dia mencecah juta agaknya..konon nya masyuk..dapat
nama dan pangkat yang digelar (dasyat)..
Aku nak tanya skt..?
1)apa kelebihan berblog ni..?
2)apa tujuan..?
3)buang masa..ke?
4)Tak Berfaedah..?

Tapi aku tengok,!! nak dibandingkan dengan bangsa india & cina di malaysia, jarang aku nampak mereka ni berbelog..atau gelojoh-gelojoh nak buat blog ni...yang pasti ramai Bangsa MELAYU..
Aku pelik laa..
1)Yang Ramai Jadi Penjenayah BANGSA Melayu..!!
2)Yang Ramai Tersungkur BANGSA Melayu..!!
3)Yang Ramai Jadi Mat Rempit BANGSA Melayu..!!
4)Yang Ramai Makan Rasuah BANGSA Melayu..!!
5)Yang Ramai Gengster BANGSA Melayu..!!
6)Yang Ramai FB BANGSA Melayu..!!
7)Yang Ramai Blogger BANGSA Melayu..!!
8) Yang Ramai Kena Tipu Pong BANGSA Melayu..!!

Adakah Bangsa lain ni Tak reti nak buat apa-apa ATAU Mereka ni BIjak..?

Jadi kesimpolan yang aku buat...BANGSA MELAYU ni Suka Mengikut-ngikut jew Yang Sebenarnya..Betul Tak..?Kalau Korang Cakap Tak Betoi Terang Kan..?Aku Jawab Semua Soalan Korang Berlandas Kan Fakta..



Ini Hanya Survey Sahaja..Untuk Membuat Kesimpolan..

0 0 Orang Berkata Dah..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih

Orang Yang Aku Support

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More