Photobucket
ShoutMix chat widget
__________PERHATIAN..!! SETIAP ARTIKEL YANG DI POSKAN,LAYAK DI KOMEN OLEH SESIAPA SAHAJA, PETUKARAN IDEA JUGA DITERIMA DIDALAM RUANG KOMEN INI UNTUK KOMEN SESEBUAH ARTIKEL CLICK PADA "LINK TO THIS POST" ,DI BAHAGIAN BAWAH ARTIKEL__________

Sunday, July 31

Ucapan Kepada 653 Follower Blogspot.com Cyber



Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua bloggers yang tengah online mahupun yang lewat membaca artikel saya.Yang pertama saya mengucapkan syukur kepada ALLAH yang masih menyayangi saya dan bloggers semua,sehingga boleh menaip dan membaca dengan seadanya..

Disini saya Luqman Haqim Hj Bachik @ Cyber ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan 2011 dan saya ingin memohon sejuta kemaafan jika saya dan blog saya ini ,membuat bloggers semua rasa tersinggung atas gurauan atau bahasa yang digunakan didalam blog ini.(bahasa,nama,tulisan dan tajuk entry)Saya.




0 0 Orang Berkata Dah..!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih

Orang Yang Aku Support

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More