Photobucket
ShoutMix chat widget
__________PERHATIAN..!! SETIAP ARTIKEL YANG DI POSKAN,LAYAK DI KOMEN OLEH SESIAPA SAHAJA, PETUKARAN IDEA JUGA DITERIMA DIDALAM RUANG KOMEN INI UNTUK KOMEN SESEBUAH ARTIKEL CLICK PADA "LINK TO THIS POST" ,DI BAHAGIAN BAWAH ARTIKEL__________

Wednesday, July 13

Segmen Jom..!! Tukar-Tukar


Assalmualaikum semua rakan-rakan blogger sekalian alam..Disini saya ingin membuat 1 segmen Tukar-Tukar link (FOOTSTEP)..Tujuan besar adalah ingin mempromosikan blog korang secara aktif.Disamping itu juga bolehlah kita berkenalan secara lebih dekat..Tiada apa-apa syarat yang dikenakan.Tidak Perlu buat entry.Hanya tinggalkan nama blog / nama korang dan masukkan LINK blog korang..Dan komen sedikit Tentang harapan korang sebagai bloggers..Sempoi kan..kan..kan..
Jom sertai segmen blogger baru nie..sharing is carering..!! Taknak lagi guna selogan "I Follow U,U Follow Me" Tukar kepada" U Support I,ISupport U" amacam..


Jangan lupe  tinggalkan komen apa harapan korang sebagai bloggers..ye
CADANGAN: Korang boleh rekemen blog nie pada bloggers lain untuk tinggalkan link mereka..tiada paksaan selain dipaksa..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih

Orang Yang Aku Support

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More