Photobucket
ShoutMix chat widget
__________PERHATIAN..!! SETIAP ARTIKEL YANG DI POSKAN,LAYAK DI KOMEN OLEH SESIAPA SAHAJA, PETUKARAN IDEA JUGA DITERIMA DIDALAM RUANG KOMEN INI UNTUK KOMEN SESEBUAH ARTIKEL CLICK PADA "LINK TO THIS POST" ,DI BAHAGIAN BAWAH ARTIKEL__________

Tuesday, July 12

Tercemar Maruah DYMM..Tercemar Juga Maruah Kami..


Beginikah Sikap Seorang Rakyat/Pemimpin..??
Tidak Lagi Rasa Hormat Kepada DYMM..??

Berikutan rancangan perhimpunan haram oleh Bersih, Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin telah pun menitahkan supaya sebarang tuntutan jangan sampai negara musnah tetapi Pengerusi Bersih, Datuk S. Ambiga nampaknya terus berdolak-dalih mengenai rancangannya itu.

Ambiga dilaporkan berkata semalam pihaknya akan meminta perkenan menghadap Yang di-Pertuan Agong dan selepas itu bersedia membatalkannya jika Seri Paduka menitahkan demikian.


Soalnya, Seri Paduka telah pun mengeluarkan titah khas berhubung rancangan perhimpunan Bersih dan ia amat jelas. Bahasanya mudah untuk difahami oleh setiap lapisan rakyat negara ini.

Atas asas tersebut jugalah, pihak yang mahu menganjurkan perhimpunan Patriot sebagai membantah perhimpunan haram Bersih, segera menyatakan pembatalan rancangan mereka itu. Mereka akur dan mentaati titah Seri Paduka.


Cyber tidak faham mengapa Ambiga pula yang ‘sukar’ memahami mesej Istana Negara itu, ketika 3,051 laporan polis menentang rancangannya telah pun dibuat di seluruh negara, yang menggambarkan betapa rakyat terbanyak tidak merestui rancangannya.

Ambiga perlu peka akan mesej jelas tersebut apatah lagi setelah nasihat dan amaran telah pun dikeluarkan oleh Bukit Aman berhubung hal itu.

Bagaimana Nasihat Yang Diperlukan..??
Penghinaan bagi orang-orang melayu jika sesuatu perkara yang di larang keras oleh DYMM
walaupun ia dari suara rakyat/pemimpin
P/s Nak berperang atau fight atau nak lepaskan geram pi layan COUNTER STRIKE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket
Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih-Follow dan Support Blog Cyber-Terima Kasih

Orang Yang Aku Support

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More